Resultater af Acem-meditation

Hvad kan du opnå? Resultaterne omfatter bl.a. mindre stress, bedre koncentrationsevne, bedre søvn og mulighed for personlighedsudvikling.

Bedre koncentrationsevne

Mange konstaterer efter nogen tids regelmæssig Acem-meditation, at de koncentrerer sig bedre om studier og arbejdsopgaver - tankerne flyver knapt så vidt omkring.

Mindre hovedpine

Acem-meditation kan hjælpe mod visse typer hovedpine.

Stressmestring

Acem-meditation vil på kort og langt sigt gøre at vi tåler stress bedre.

Afspænding, ro og overskud i hverdagen

Acem-meditation er et mentalt frikvarter for dig, der lever et aktivt liv.

Bedre søvn

Hvis du har svært ved at falde i søvn eller sover uroligt, kan Acem-meditation måske hjælpe dig.

Let blodtrykssænkende

Daglig brug af Acem-meditation kan hjælpe mod let blodtryksforhøjelse.

Mulighed for personlig udvikling

Brugt regelmæssigt over tid giver Acem-meditation mulighed for personlig udvikling. Når vi Acem-mediterer møder vi os selv med både de ressourcer og begrænsninger vi har.

Forskning om Acem-meditation

Den afstressende effekt af Acem-meditation er videnskabeligt bevist. Blodtryk og hjertefrekvens reduceres, immunforsvaret styrkes, evnen til handling under stress forstærkes og måling af hjernebølger viser dyb afspænding.

Kommende grundkurser

Kochsvej 26, Frederiksberg
Onsdag 26 april 2017 18:00
Kochsvej 26, Frederiksberg
Tirsdag 16 maj 2017 19:30
Århus
Lørdag 20 maj 2017 10:00
Lundsholm, Sverige
Lørdag 29 juli 2017 16:00
Halvorsbøle, Norge
Lørdag 05 august 2017 18:00